מבלטי חיתוך

המפעל המתקדם לייצור מבלטי חיתוך

ייצור-בערגול-(רול-פורמינג)1 שימס-1 ייצור-שימסים-ודיסקיות מבלטי-חיתוך-פשוטים חיתוך-לייזר-תעשייתי-ואומנותי ייצור-בערגול-(רול-פורמינג) ייצור-בערגול-(רול-פורמינג)2 דסקיות-בלוויל-(דסקית-קעורה) מבלטי-כיפוף פריט-עבור-התעשייה-הצבאית ייצור-קפיצים-CNC קפיץ-בלוויל חיתוך-בלייזר---חלקים-אמנותיים-ושלטים שימס-2 מבלטים-פרוגרסיבים
מבלט הוא כלי לשינוי צורת מתכת על ידי לחיצה במכבש. בתהליך העבודה עם מבלט, חומר גלם מוזן לתוך המבלט, בכל לחיצה של המכבש החומר נכבש והמוצר המוגמר נופל החוצה. מבלטים מאפשרים ייצור מדויק של חלקים מתכתיים בצורות שונות, ומתאימים למגוון רחב של יישומים בתעשייה.

תהליך בניית המבלט:
בניית מבלט היא תהליך הדורש דיוק והתאמה אישית לצרכים הספציפיים של הלקוח. התהליך מתחיל בשלב התכנון והדגם, בו מתבצע עיצוב ראשוני של המבלט בהתאם למפרט הטכני הנדרש. לאחר מכן, מיוצר אב טיפוס לבחינה ולבדיקה של תקינות ועיצוב המבלט. רק לאחר קבלת האישור מתחיל ייצור המבלט הסופי.

שימושי מבלטי חיתוך:
מבלטי חיתוך פשוטים מיועדים בעיקר ליצירת צורות דו-מימדיות. הם משמשים לייצור שבלונת לחיתוך פח ולוחות מתכת מסוגים שונים, באמצעות מכבשים אקצנטריים. כוח המכבשים נע בין 5 טון ל-80 טון, בהתאם לעובי החומר וגודל המוצר המיועד לחיתוך.

מגוון חומרים:
בעת ייצור במבלטי חיתוך, ניתן להשתמש במגוון רחב של חומרי גלם, ביניהם: נירוסטה, פח דקופירט ושחור, פלדות ונירוסטות קפיציות, פוספור ברונזה, בריליום קופר, פליז וטיטניום.
הבחירה בחומר הגלם נעשית בהתאם לדרישות המוצר המוגמר, תוך התחשבות בתכונות החומר ובמאפייני השימוש שלו.

פתרונות לוגיסטיים:
אנו מספקים ללקוח פתרונות נוחים וכלכליים גם לייצור של כמויות ביניים (מספר מאות). כמו כן, אנו ערוכים לייצור המוני בעזרת מתקנים כגון: מקדמים אוטומטים (אלקטרונים ופניאומטים), מיישר סרט ופורק סרט (decoiler).  
מבחינה לוגיסטית, אנו מספקים את המוצר עד רמת המכלה למכולות הלקוח, לייצוא ישר ממפעלנו.

הלקוחות שלנו:
אנו משרתים מגוון רחב של לקוחות, כולל עסקים כגון:
•    תעשיות ביטחוניות (כגון משרד הביטחון, אלביט)
•    מפעלי מזון ואריזה
•    חברות מחקר ופיתוח (מו"פ)
•    חברות בתחום התעופה
•    מפעלי זיווד
ועוד
 

לפרטים נוספים או הצעת מחיר השאירו פרטים

צרוף קובץ PDF בלבד:
Upload:
צרוף קובץ PDF בלבד:
Upload:
צרוף קובץ PDF בלבד:
Upload: